English

بازدید مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک از خبرگزاری موج اصفهان

مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک از تحریریه نمایندگی خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌و‌گو کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک از خبرگزاری موج اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، کیانوش موحدزاده به همراه مدیر روابط عمومی شرکت رویش صنعت آیریک با هدف افزایش تعامل رسانه ای با اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: شرکت رویش صنعت آیریک با تکیه بر دانش تخصصی و مهارتهای فنی در زمینه هیدرولیک، پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی تأسیس شده است.

مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک افزود: این شرکت به طور تخصصی در حوزه طراحی و ساخت جک و پاور آسانسورهای هیدرولیک فعالیت می کند. از پروژه های مهم این شرکت می توان به همکاری با شرکت های بزرگی چون فولاد، اسنوا و قرارگاه خاتم الانبیا اشاره داشت.

موحدزاده گفت: شرکت رویش صنعت آیریک به عنوان تولیدکننده برتر و دارنده ی یکی از برندهای ملی مفتخر به اشتغالزایی برای 30 نفر به طور مستقیم و بیش از 500 نفر به طور غیر مستقیم است. روزانه بیش از 3000 نفر از جک و پاورهای آسانسوری ما با برند ELF-POWER برای جابه جایی استفاده می کنند.

بازدید شرکت رویش صنعت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه