English

ابراهیم نصری:

وقوع سیلاب، یک جاده اصلی و یک جاده فرعی در خراسان رضوی مسدود کرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: براساس گزارش اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه در این استان آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وقوع سیلاب، یک جاده اصلی و یک جاده فرعی در خراسان رضوی مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در پی بارش شدید باران امروز (یکشنبه) و وقوع سیلاب ، یک جاده اصلی و یک جاده فرعی در این استان مسدود شد.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: جاده اصلی تربت‌جام - تایباد در محدوده زیرگذر صولت به دلیل وجود سیلاب و آب گرفتگی سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: جاده فرعی تایباد - مشهدریزه و همچنین جاده روستایی براکوه به بید پارسی در شهرستان خواف نیز به علت سیلاب بسته شده است.

وی همچنین متذکر شد: در حال حاضر در بیشتر جاده های استان به خصوص در مناطق جنوبی شاهد بارش باران هستیم و جاده ترانزیتی درگز - قوچان نیز تحت تاثیر بارش پراکنده برف لغزنده است.

نصری در خاتمه یادآور شد: براساس گزارش اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه در این استان آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

این بارشها همراه با احتمال آبگرفتگی، جاری شدن رواناب، افزایش وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی شده و از روز سه‌شنبه آتی بارش برف نیمه شمالی و ارتفاعات استان را فراخواهد گرفت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه