English

شهردار اهر عنوان کرد:

شهرداری اهر را با ۷۰ میلیارد تومان بدهی تحویل می‌گیرم/ وضعیت ماشین‌آلات آتش‌نشانی اهر اسفناک است

شهردار اهر بابیان این‌که شهرداری اهر را با ۷۰ میلیارد تومان بدهی تحویل می‌گیرم، گفت: شهرداری اهر تنها به سازمان تأمین اجتماعی ۳۷ میلیارد تومان بدهی دارد.

شهرداری اهر را با ۷۰ میلیارد تومان بدهی تحویل می‌گیرم/ وضعیت ماشین‌آلات آتش‌نشانی اهر اسفناک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احد محمودی در آیین تکریم و معارفه‌ی شهردار اهر با اشاره به این‌که به خاطر تعصب به اهر و اهری بودنم پست شهرداری اهر را قبول کرده‌ام، اظهار داشت: با اینکه از سختی کار شهرداری اهر اطلاع داشتم این مسئولیت را قبول کردم و از طرفی چون اهری هستم و همیشه نسبت به اهر تعصب دارم علاقه‌مند برای خدمت به اهری‌ها بوده و هستم.

شهردار اهر افزود: مدیر کسی است که از پس امورات سخت و طاقت‌فرسا برآید، نه اینکه مجموعه‌ای بدون مشکل و مانع و آماده را تحویل گیرد؛ از همکاران‌ام در شهرداری اهر خواهش‌مندم تا با اتحاد در خدمت شهر و شهروندان باشیم و کسی به دنبال مسائل دیگری نباشد و هیچ‌گاه به دنبال باندبازی نبوده و نیستم.

وی بابیان این‌که طبق گزارش امور مالی تا این لحظه؛ شهرداری اهر ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: شهرداری اهر برای برون‌رفت از رکود مالی و عمرانی؛ به اقدام جهادی نیازمندیم و از فردا مسئولیت‌ام را با ۲ طرح ضربتی با شعار «اهر پاکیزه‌ترین شهر استان» شروع می‌کنم.

محمودی از تقسیم‌بندی شهر اهر به ۱۰ ناحیه خبر داد و افزود: در راستای تقسیم وظایف و تسهیل در خدمات‌رسانی به شهروندان اهری؛ شهر اهر را به ۱۰ ناحیه تقسیم‌بندی می‌کنیم و همچنین رودخانه کیچیک‌چای را در قالب ۲ فاز ساماندهی می‌کنیم.

شهردار اهر خطاب به کارکنان شهرداری اهر گفت: خواهش می‌کنم حواشی را کنار بگذارید تا از فردا فعالیت‌مان را شروع کنیم و از نماینده مردم اهر و هریس خواهشی که دارم برای تأمین قیر مورد نیاز شهرستان؛ ما را در تأسیس کارخانه قیر همراهی کنند تا بتوانیم درآمد پایدار برای شهرداری اهر تأمین کنیم.

وی با انتقاد از وضعیت نامطلوب ماشین‌آلات آتش‌نشانی اهر تصریح کرد: متأسفانه ماشین‌آلات آتش‌نشانی اهر وضعیت خوبی ندارند، آتش‌نشانی با ۴ دستگاه علاوه بر شهر، بلکه روستاها را نیز پوشش می‌دهد از این‌رو باید از اعتبارات جهت نوسازی ماشین‌آلات آتش‌نشانی اهر بهره‌گیری کنیم.

محمودی با تأکید بر این‌که مجموع بدهی شهرداری اهر به تأمین اجتماعی ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از بدهی شهرداری اهر به تأمین اجتماعی، جرایم دیرکرد در پرداخت حق‌بیمه کارکنان است، از تمامی مدیران شهرستانی و نماینده مردم اهر و هریس تقاضا دارم تا برای حل بدهی شهرداری اهر نیز همراه ما باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی