English

محسن شادمان:

سرمایه گذاری بخش خصوصی، کمبود برق خراسان رضوی را جبران خواهد کرد

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: سرمایه گذاران از ورود به صنعت برق اجتناب می کنند که این مساله از تجارب گذشته نشات می گیرد و باید آسیب شناسی و رویه های مشوقانه و حمایتی بازتعریف شود.

سرمایه گذاری بخش خصوصی، کمبود برق خراسان رضوی را جبران خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن شادمان رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: مشکل برق استان با تولید ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی حل می شود.

شادمان در ادامه این سخنان و با اشاره به راهکار تامین این مقدار کمبود برق اظهار کرد: به همین منظور برای جبران کمبود برق خراسان رضوی ورود سرمایه گذاران به بخش نیروگاهی استان ضروری است.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی همچنین افزود: برای اجرای این برنامه باید مطالعه بیشتری انجام بشود در واقع آنچه که باید در کانون توجه قرار بگیرد، اصلاح اقتصادی در صنعت برق است.

وی در ادامه تاکید کرد: سرمایه گذاران از ورود به صنعت برق اجتناب می کنند که این مساله از تجارب گذشته نشات می گیرد و باید آسیب شناسی و رویه های مشوقانه و حمایتی بازتعریف شود.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: بخش صنعت نیازمند تامین برق است و سرمایه گذاران می توانند در شهرک های صنعتی طرح های خود را برای تولید و تامین برق ارایه بدهند و این موضوع منوط به واگذاری طرح ها به افراد توانمند و با تجربه است.

شادمان در خاتمه متذکر شد: محیط زیست به سرمایه گذار به بهانه اینکه منطقه مورد نظر در محدوده شهر است اجازه احداث نیروگاه نمی دهد لذا اگر تولید و توسعه در دستور کار صنعت برق قرار دارد باید رویه کار نیز ساماندهی و تسهیل بشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه