English

سرهنگ عباس قاسمی؛

شناسایی و توقیف ۸خودرو شوتی با ۱۳هزار لیتر گازوئیل قاچاق درمیناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و توقیف 8دستگاه خودرو شوتی سوخت بر و کشف 13هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد .

شناسایی و توقیف 8خودرو شوتی با 13هزار لیتر گازوئیل قاچاق درمیناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در ادامه طرح امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با انجام کاراطلاعاتی و همکاری خوب مردمی یک باند قاچاق سوخت که به‌صورت کاروانی اقدام به قاچاق سوخت می کردند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل دو اکیپ به محل مورد نظر واقع در محورهای مواصلاتی فرعی زهوکی اعزام و در یک عملیات گسترده و ضربتی 7دستگاه خودرو شوتی وانت نیسان و یک‌دستگاه خودروپراید حامل سوخت که به‌صورت کاروانی اقدام به قاچاق سوخت می کرده و گاها موجب تصادفات و بی نظمی در امر ترافیک در جاده‌ها می‌شدند توقیف و در بازرسی از خودروها 13هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف وضبط کردند .

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این رابطه 8نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان اقتصادی 18میلیاردو 200 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان تحویل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه