English

زهرا عنایتی:

پیش بینی هفته ای بارانی برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دما در استان خراسان رضوی روند کاهشی خواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

پیش بینی هفته ای بارانی برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در خراسان رضوی آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد: طی این مدت احتمال آبگرفتگی و روان آب همراه با افزایش وزش باد و کاهش محسوس دما در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری بارشها در خراسان رضوی به صورت برف به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان همراه با کاهش دما به صورت برف رخ خواهد بود.

وی همچنین متذکر شد و گفت: دما در استان خراسان رضوی روند کاهشی خواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری به ۱۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه گفت: کمینه دمای هوا طی این مدت از چهار به یک درجه سلسیوس خواهد رسید و در نیمه شمالی افت محسوس دما را خواهیم داشت.

عنایتی در خاتمه یادآور شد: درگز با کمینه دمای هوای ۲ درجه سلسیوس و کلات با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه