English

تلاش‌ ما عملی کردن فعالیت های درحوزه بانوان است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه تلاش ما عملی کردن فعالیت های درحوزه بانوان است، تاکید کرد: در سفرهای استانی به سایر استان های کشور موفق شدیم برای دریافت وام، شرایط ضامن و وثیقه برای بانوان کارآفرین را تسهیل کنیم که این امر را برای هرمزگان نیز پیگیری خواهیم کرد.

تلاش‌ ما عملی کردن فعالیت های درحوزه بانوان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با نمایندگان اقشار جامعه زنان استان هرمزگان افزود: از آنجایی که شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی است لذا امیدداریم پویش جدی در زمینه توانمندسازی زنان کشور صورت گیرد.

وی با اشاره به درخواست بانوان برای اجرای دورکاری اظهارداشت: از آنجایی که قانون دور کاری قانونی عام است و بین مردان و زنان تفاوتی قائل نشده است؛ در صدد هستیم با توجه به شرایط بانوان آئین نامه ای برای آن ها وضع شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه تلاش ما عملی کردن فعالیت های درحوزه بانوان است، تاکید کرد: در سفرهای استانی به سایر استان های کشور موفق شدیم برای دریافت وام، شرایط ضامن و وثیقه برای بانوان کارآفرین را تسهیل کنیم که این امر را برای هرمزگان نیز پیگیری خواهیم کرد.

خزعلی ابرازداشت: باتوجه به نیازمندی استان هرمزگان به امکانات ورزشی درصد هستیم که اعتباراتی را برای ورزش و نشاط و تفریح بانوان فراهم نماییم که ‌در جلسه شورای اداری استان مشخص می شود.

وی ادامه داد: زنان هرمزگانی در زمینه های مختلف از جمله تحصیلی، هنری، کار و زیباشناسی سرآمد هستند و سرانه این موارد از بسیاری از استان های دیگر بالاتر است؛ البته همچنان در بحث بهداشت جای کار دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عنون کرد: در بحث آموزش میزان پسران بازمانده از تحصیل نسبت به دختران بیشتر است که باید با شناسایی و رفع موانع درصدد رفع نمودن مساله پیش گام برداریم.

خزعلی همچنین با اشاره به نیاز عرصه محصولات صنایع دستی در بازارهای داخلی و خارجی گفت: نماینده ای در وزارت کشور برای هماهنگی و عرضه محصولات داخلی بانوان مستقر است و عرصه محصولات در بازارچه های داخلی و خارجی  برای صادرات را پیگیری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان هرمزگانی در مقوله حجاب نیز پیشگام هستند که این را از الگوی لباس‌های محلی می‌توان به راحتی شاهد بود و البته  می‌توان با مدیریت در فضای  مجازی، آموزشی فرهنگ سازی برای نسل جوان را در برنامه قرار داد.

این مسوول در پایان یادآورشد: به گفته امام خمینی(ره) بانوان را به رهبری قبول دارم چرا که بانوان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جنگ و در دوران تولید پیشگام بوده اند و جای قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه