English

نماینده ورزقان در مجلس:

مس سونگون منابع مالی مورد نیاز تراکتور و ماشین سازی را تامین می‌کند

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی مورد نیاز تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز از سوی مجتمع مس سونگون تامین و پرداخت می‌شود.

مس سونگون منابع مالی مورد نیاز تراکتور و ماشین سازی را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، الله وردی دهقانی با بیان اینکه انتقال مالکیت این دو باشگاه به شرکت ملی مس قطعی و تمام شده است، افزود: این حق مردم آذربایجان است و به عنوان مطالبه آن‌ها از سوی نمایندگان پیگیری شد و هیچ کسی نمی‌تواند مانع از انجام این کار شود.

وی عنوان کرد: وزیر صمت دستور واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی را صادر کرده و موضوع تمام شده و مراحل انتقال که مربوط به شرکت ملی مس و باشگاه‌هاست در حال انجام است.

دهقانی تأکید کرد: استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز پیگیر روند انتقال مالکیت هستند تا این انتقال ابتدا در مجمع عمرانی مصوب شده و فرآیند واگذاری صورت بگیرد.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی درباره مبالغی که در مورد خرید و فروش باشگاه تراکتور اعلام شده است، گفت: هیچ بحثی روی اعداد و ارقام واگذاری مطرح نیست و هر چقدر لازم است باید هزینه شود تا پنجره دو تیم باز و تیم ها تقویت شوند.

دهقانی افزود: وارد جزئیات نمی شوم و از نظر ما انتقال مالکیت به شرکت ملی مس تمام شده و وزیر صمت دستور آن را صادر کرده است.

گفتنی است سه شنبه هفته قبل و در جلسه ای که با حضور نایب رئیس مجلس، رئیس صمت، مدیرعامل شرکت ملی مس و برخی نمایندگان شمال غرب برگزار شد مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز  به شرکت ملی مس واگذار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه