English

جانشین انتظامی مازندران خبر داد:

کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری

جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 18 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 8 میلیارد و500 میلیون ریال از یک واحدمسکونی در ساری خبر داد.

کشف 18 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از دستگاه های تولید ارز دیجیتال در منزل مسکونی محدوده جاده ساری به قائمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری 11 امیر مازندرانی ساری با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این واحد مسکونی،  18 دستگاه ماینر قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، از شهروندان خواست هرگونه اقدامات و فعالیت‌های مربوط به مزارع استخراج ارزهای دیجیتال را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه