English

بازدید رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه دیابت اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه دیابت اصفهان از تحریریه نمایندگی خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌و‌گو کرد.

بازدید رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه دیابت اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، پروفسور محمدعلی عطاری با هدف افزایش تعامل رسانه ای با اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید کرد.

وی در خصوص تاریخچه موسسه خیریه دیابت اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: این موسسه در سال78 به وسیله هیئت موسس مرکب از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پزشکان و کارشناسان بهداشتی و درمانی و خانواده های دیابتی با هدف ارایه خدمات مناسب پزشکی و بهداشتی درمانی و حمایتی به بیماران دیابتی و همچنین ایجاد تسهیلات برای تأمین ارتقای سطرح سلامت این عزیزان تشکیل و با تأیید اداره کل امور اجتماعی استانداری اصفهان به شماره 976 ثبت نیروی انتظامی و ثبت اسناد شد.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه دیابت اصفهان ادامه داد: از آنجا که دیابت بیماری فراگیر شایع و پرهزینه است شعار موسسه " آموزش، کنترل و پیشگیری از دیابت " بود تا افراد در معرض خطر به آن مبتلا نشوند. افراد مبتلا با کنترل بیماری دچار عوارض نشوند و با درمان مناسب از زندگی با کیفیت مناسب برخوردار شوند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص اقدامات این موسسه بیان داشت: موسسه خیریه دیابت اصفهان پیرو شعار خود که همان آموزش، کنترل و پیشگیری از دیابت است اقدامات خود را به شرح ذیل انجام می دهد:

1. برگزاری کلاس های آموزشی به صورت گروهی و کارگاهی

2. ویزیت بیماران مبتلا به دیابت نوع یک و دو توسط پزشکان دیابت و متخصص داخلی (کلیه، قلب، چشم و ...) و فوق تخصص غدد

3. انجام مشاوره های تغذیه، روانشناسی، درمانی

4. تهیه و توزیع برخی وسایل و تجهیزات مورد نیاز این بیماران مثل دستگاه تست قند خون، فشار سنج، سرنگ انسولین، پمپ انسولین، نوار تست قند خون

بازدید موج اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه