English

موج در گزارشی اختصاصی بررسی می‌کند؛

اعلام قیمت سیمان از زیر پتو

مشاهدات میدانی از فروش هر کیسه سیمان بین 50 تا 70 هزار تومان حکایت دارد و این قیمت‌ها با اظهارات دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در تناقض کامل است.

اعلام قیمت سیمان از زیر پتو
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، درحالی‌که در خبرها به نقل از دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان عنوان شد که قیمت هر کیسه سیمان به زیر ۲۵ هزار تومان رسیده است اما مشاهدات در بازار مؤید ارزانی نیست؛ به‌عنوان‌مثال هر پاکت سیمان با قیمت بالای ۵۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده در شهر بندرلنگه می‌رسد.

البته باید یادآور شویم که در دو هفته گذشته قیمت سیمان بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان متغیر بوده و حال با کاهش نسبی، قیمت تا ۵۰ هزار تومان رسیده است.

طبق اعلام شهروندان به خبرنگار موج مشکل تنها منحصر به قیمت نیست و سیمان به‌سختی در بازار یافت می‌شود و مصرف‌کنندگان باید ساعت‌ها و در بعضی مواقع روزها در صف بایستند تا سیمان دریافت کنند.

بر اساس آخرین قیمتی که ساعت ۱۲:۲۰ روز بیستم دی‌ماه از درب کارخانه گرفته شده حاکی از این است که هر تن سیمان فله بیش از ۷۰۰ هزار تومان و سیمان پاکت نیز بالای ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این یعنی هر پاکت سیمان درب کارخانه بدون کرایه حمل‌ونقل بیش از ۳۸ هزار تومان ارزش دارد و خبر ارزانی سیمان کذب محض است.

در این شرایط که مردم هرمزگان و به‌ویژه مردم بندرلنگه این روزها با گرانی و کمبود سیمان دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مسئولان و مدعیان سیمان ۲۵ هزارتومانی باید به‌صورت نامحسوس از درب کارخانه قیمت بگیرند و به دنبال کنترل بازار باشند، نه این‌که از پستوی خانه‌ها یا زیر پتو اظهارنظر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی