English

سعید عامل جامه دار:

میانگین ۴ درصد تست‌های کرونا دریافتی روزانه، مثبت هستند

مسئول فنی آزمایشگاه مرجع کرونا و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در آزمایشگاه مرجع موارد مشکوک به اومیکرون شناسایی می‌شود و تشخیص قطعی فقط در تهران است.

میانگین ۴ درصد تست‌های کرونا دریافتی روزانه، مثبت هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید عامل جامه دار مسئول فنی آزمایشگاه مرجع کرونا و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: انواع کیت‌های تشخیص آنفلوانزا و کرونا در اختیار آزمایشگاه مرجع دانشگاه قرار دارد و در حال حاضر حدود ۴ درصد تست‌های کرونا مثبت هستند.

عامل جامه دار در ادامه این خبر متذکر شد: به طور تقریبی و به طور متوسط روزانه ۶۰۰ مورد تست کرونا به آزمایشگاه ارسال می‌شود که حدود ۴ درصد به طور میانگین به لحاظ کرونا مثبت هستند و در خصوص تست‌های آنفلوانزا هم حدود ۱۵ درصد آن‌ها مثبت هستند.

مسئول فنی آزمایشگاه مرجع کرونا و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: در آزمایشگاه مرجع موارد مشکوک به اومیکرون شناسایی می‌شود و البته تشخیص قطعی امیکرون با انجام آزمایش توالی یابی DNA (sequencing) انجام پذیر است که فقط در تهران انجام می‌شود.

عامل جامه دار با اشاره به تایید نهایی ابتلای به او میکرون در آزمایشات دریافتی تاکید کرد و گفت: به عبارتی موارد مشکوک به اومیکرون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی می‌شود و برای تایید نهایی به تهران ارسال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه