English

خیابان های پارسیان غرق در آب

معاون فرماندار شهرستان گفت: به دنبال سرریز سد بردول خیابان‌های شهر پارسیان دچار آبگرفتکی شدند.

خیابان های پارسیان غرق در آب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کاظم رحیمی معاون فرماندار پارسیان صبح امروز (۱۳ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با تکمیل شدن ظرفیت سد بردول در شمال شهر پارسیان، اکنون آب این سد سرریز کرده و وارد خیابان‌های شهر پارسیان شده است.

وی اضافه کرد: بارش باران نیز هم اکنون در شهر پارسیان دوباره آغاز شده است و بر حجم آب‌گرفتگی معابر به‌ویژه در مجتمع‌های مسکونی خیبر، عرش و مهر افزوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان در چهار روز گذشته حدود ۱۰۰ میلی متر بارندگی داشته است و بنا بر پیش بینی هواشناسی، بارندگی در پارسیان دست کم تا ظهر دوشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از ساکنان محله‌های نزدیک به سد خواسته شده احتیاط‌های لازم را نظر بگیرند و در صورت امکان در این مناطق حضور نیابند.

وی عنوان کرد: با توجه به شدت باران و جاری شدن سیلاب در شهرستان به ویژه سرریز شدن سد بردول شهر پارسیان از مناطق سیل‌زده بازدید کرده و روند بازسازی و کمک‌رسانی را مورد بررسی قرار دادم.

معاون فرماندار پارسیان با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌ها هواشناسی اعضای ستاد بحران و ماشین‌آلات صنایع انرژی بر و پیمانکاران و معدن‌داران پای کار هستند، اظهار کرد: شهرداری‌ها، راهداری، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه، بسیج و همچنین نیروهای داوطلب هلال احمر هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم شهرستان پارسیان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه