English

تشریح جزئیات واژگونی اورژانس ۱۱۵ در محور کریان میناب

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مصدومیت تکنسین های اورژانس و همراه بیمار، در حادثه تصادف آمبولانس جاده ای اورژانس ۱۱۵ گرو میناب خبر داد.

تشریح جزئیات واژگونی اورژانس ۱۱۵ در محور کریان میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره گفت: ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه عصر پنج‌شنبه(نهم دی‌ماه) آمبولانس پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ گرو میناب که در حین انتقال یک کودک ۵ ساله از درمانگاه سندرک به بیمارستان میناب بود؛ به خاطر برخورد با یک تل خاکی دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه هر دو تکنسین اورژانس ۱۱۵ و همراه بیمار دچار حادثه مصدومیت شدند اظهارداشت: یکی از تکنسین های اعزامی به دلیل تروما به صورت دچار شکستگی بینی شده که به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت و بعد از پایداری علائم حیاتی ترخیص خواهد شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: تکنسین دیگر از ناحیه ستون فقرات و پا دچار آسیب شده است که مورد عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب تحت درمان می باشد.

وی گفت: همراه بیمار(مادر کودک) از درد در ناحیه پا گلایه دارد و در حال حاضر در بیمارستان میناب تحت نظر است، خوشبختانه کودک در این حادثه آسیبی ندیده ولی به علت شدت مکانسیم آسیب فعلا تحت نظر می باشد.

قاسمی در تشریح حادثه بیان کرد: تاریک بودن جاده سندرک به میناب که در دست تعمیر بوده و عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده در جای مناسب، باعث شده که تکنسین های اعزامی متوجه جاده جایگزین نشده و با تل خاکی که جاده را با آن مسدود کرده بودند تصادف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه