English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۴۲۰ هزار لیتر قاچاق فرآورده نفتی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 420 هزار لیتر قاچاق فرآورده نفتی در اصفهان خبر داد.

کشف ۴۲۰ هزار لیتر قاچاق فرآورده نفتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ۱۴ دستگاه کامیون تانکردار حامل ۴۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی که به صورت غیرقانونی قصد خروج از کشور را داشتند، توقیف شدند.

وی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از قاچاق فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه تحت عنوان هیدروکربن مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در همین رابطه از توقف تعدادی کامیون تانکردار در پارکینگ گمرک اصفهان مطلع و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره کل استاندارد و حراست گمرک در محل حضور یافته و ۱۴ دستگاه کامیون تانکر دار حامل ۴۲۰ هزار فرآورده نفتی که قصد داشتند بدون داشتن مجوز قانونی و تحت عنوانی دیگر از کشور خارج کنند را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش محموله‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵۴ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تمامی خودروهای مذکور با بار مربوطه به دستور مقام قضائی توقیف شدند و از خروج غیر قانونی فرآورده‌های نفتی جلوگیری به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه