English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

اختصاص ۲۰۰۰ جلد کتاب کمک آموزشی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق محروم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه بلده از اختصاص 2 هزار جلد کتاب کمک آموزشی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق محروم خبر داد.

اختصاص 2000 جلد کتاب کمک آموزشی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور در این جلسه درباره هزینه های اداری اظهار داشت: موضوع افزایش اضافه کار همکاران اداری بلده را در شورای مالی اداره کل مصوب می کنم تا برای منطقه بلده اجرایی شود.

وی برگزاری اولین دوره «جشنواره‌ نیما» که به همت پژوهش سرای دانش آموزی اندیشه منطقه بلده برگزار شد را حرکتی بسیار زیبا در راستای ترویج شعر نو فارسی و شناخت شاعر بزرگ منطقه دانست و ادامه داد: مراسم اختتامیه، منبع مالی جهت اهدای جوایز به دانش آموزان شرکت کننده این جشنواره تأمین کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اختصاص 2 هزار جلد کتاب کمک آموزشی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق محروم، گفت: همچنین سیصد جلد کتاب با موضوعات گوناگون، وسایل ورزشی، یک میز پینگ پنگ و یک میز فوتبال دستی را جهت تجهیز مدارس منطقه، 42 پَک انواع لوازم التحریر برای دانش آموزان شبانه‌روزی و همچنین برای 14 مدرسه عشایری منطقه پک های آموزشی در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در حوزه های کمک به مدارس شبانه روزی مبلغ 180 میلیون تومان را در همین مدت کوتاه واریز کردیم که هفتاد درصد از مبالغ مدارس و مجتمع های شبانه روزی را به مسئله غذایی اختصاص دادیم و سی درصد آن را هم برای ایاب و ذهاب دانش آموزان در نظر گرفتیم که بحث تغذیه دانش آموزان با تأخیر مواجه نشود.

سعدی پور افزود: برای کل مدارس مناطق محروم 2000 جلد کتاب نمونه سوالات ادوار مختلف پایه دوازدهم به ارزش هشتاد میلیون تومان در حال تهیه است تا دانش‌آموزان مطالعه کنند، آشنایی پیدا کنند با سؤالات و فقط هم جهت اهدا به 2000 دانش آموز مدارس مناطق محروم در دستور کار است که انشالله با سرعت بیشتر توزیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه