English

قاسمعلی خدابنده:

فعالیت آموزشی مدارس خراسان رضوی تابع تصمیمات ستادملی مقابله با کرونا است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر آموزش در مقاطع ابتدایی و متوسطه در این استان به شیوه ترکیبی حضوری و مجازی است

فعالیت آموزشی مدارس خراسان رضوی تابع تصمیمات ستادملی مقابله با کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: چگونگی فعالیت آموزشی در مدارس این استان تابع تصمیم‌گیری ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا است.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از اول هفته جاری مدارس پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی استان به دلیل نگرانی از شیوع سویه جدید کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و قرار است آموزش آنها در فضای مجازی ادامه یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین افزود: تاکنون تصمیمی برای تعطیلی سایر مدارس استان گرفته نشده و چنانچه ستاد ملی یا استانی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در این زمینه داشته باشد، مجری این مصوبه و تصمیمات خواهیم بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر آموزش در مقاطع ابتدایی و متوسطه در این استان به شیوه ترکیبی حضوری و مجازی است و دانش آموزان بر اساس گروه بندی و برنامه اعلام شده در کلاس درس حاضر می شوند.

خدابنده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط از نظر شیوع کرونا کنترل شده است و جای هیچ نگرانی نیست و رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس نیز در سطح مطلوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه