English

مرتضی مجردی:

میزان تردد صادرات مرزی خراسان رضوی به حالت عادی قبل از کرونا بازگشت

سرپرست اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: تزریق واکسن کرونا در ایران، بازگشت تولید و فعالیت های تجاری به روال قبل از جمله عوامل رسیدن میزان صادرات از این استان به زمان قبل از شیوع کروناست.

میزان تردد صادرات مرزی خراسان رضوی به حالت عادی قبل از کرونا بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی مجردی سرپرست اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: صادرات کالا از طریق مرزهای جاده ای سرخس و لطف آباد این استان به ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی به میزان پیش از شیوع کرونا در سال ۹۸ رسید.

مجردی در ادامه این خبر اظهار کرد: طی هشت ماه امسال ۴۳۷ هزار و ۶۱۲ تن کالا از طریق پایانه‌های مرزی سرخس و لطف آباد خراسان رضوی به کشورهای آسیای مرکزی صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال ۹۸ و قبل از شیوع کرونا ۴۳۲ هزار و ۶۷۰ تن بوده است.

سرپرست اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: میزان ترددهای صادراتی از دو مرز سرخس و لطف آباد نیز در سال ۹۸ حدود ۱۹ هزار و ۵۴۷ مورد بوده است که امسال با کاهش اندک ۲ درصدی به ۱۸ هزار و ۹۷۹ مورد رسیده است. 

وی در ادامه اضافه کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا در ایران، بازگشت تولید و فعالیت های تجاری به روال قبل از جمله عوامل رسیدن میزان صادرات از این استان به زمان قبل از شیوع کروناست.

مجردی در خاتمه یادآور شد: با این حال خروج ناوگان حامل بار ترانزیت از این پایانه های مرزی طی هشت ماه امسال ۲۴ هزار و ۶۹۲ دستگاه بوده که کاهش ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه