English

با توجه به سرمای هوا:

شرکت گاز مازندران نسبت به احتمال کاهش افت فشار گاز هشدار داد

شرکت گاز مازندران از شهروندان خواست با توجه به برودت و سرمای هوا، در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنند تا استان با کاهش افت فشار در فصل سرد سال مواجه نشود.

شرکت گاز مازندران نسبت به احتمال کاهش افت فشار گاز هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان اظهار داشت: برای پایداری جریان گاز به مشترکان خانگی، صرفه‌جویی در مصرف این نعمت خدادادی را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: با ورود موج سرمای فراگیر و پایدار در سطح کشور و افزایش بی‌سابقه مصرف گاز، صرفه‌جویی سراسری برای عبور از روزهای سرد زمستان را بیش از پیش ضروری ساخته است.

سرپرست شرگت گاز مازندران با بیان این که مازندرانی ها در شب گذشته بیش از 31 میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند، افزود: صنایع پر مصرف در زمان افت فشار گاز باید از سوخت دوم استفاده کنند.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود مردم با پوشیدن لباس‌های گرم و مناسب فصل، نصب پنجره‌های دو جداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌های بدون استفاده، عایق کاری موتورخانه‌ها و استفاده نکردن از شومینه به دلیل بازدهی کم و ایمنی پایین، تعمیر و سرویس سامانه‌ها و وسایل گرمایشی از جمله موتورخانه‌ها و نصب سامانه پایش هوشمند در آن و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد با برچسب انرژی بالا در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنند.

مایلی رستمی همچنین از دستگاه های اجرایی هم درخواست کرد تا برای صرفه‌جویی در مصرف گاز و جلوگیری از افت فشار، با خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، کمک کار شهروندان باشند.

به گزارش موج؛ در حال حاضر 625 هزار خانوار شهری استان برابر با 99.9 درصد و 435 هزار خانوار روستایی معادل 95 درصد به شبکه گاز سراسری وصل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه