English

تنها ۱۵ درصد مردم کرمانشاه دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا، گفت: تاکنون فقط ۱۵۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده اند.

تنها ۱۵ درصد مردم کرمانشاه دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای بیش از ۱۵۸ هزار نفر در سطح استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: با توجه به خطر شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کرمانشاه و کشور، این میزان واکسیناسیون برای استان مطلوب نیست.

محمودرضا مرادی در خصوص آمار واکسیناسیون در کرمانشاه نیز افزود: هم اکنون ۸۸/۶ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان دوز اول واکسن و ۷۴/۸ درصد از این جمعیت که گروه هدف واکسن کرونا هستند، دوز دوم را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به لزوم تزریق دوز سوم کرونا جهت استمرار ایمنی ناشی از واکسن، افراد برای تزریق این دوز واکسن فراخوان شده اند که تاکنون در این زمینه بیش از 158 هزار نفر مراجعه کرده اند.

رئیس با تاکید بر لزوم مراجعه هرچه سریعتر  دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که تاکنون دُز سوم را دریافت کرده اند مطلوب نیست و لازم است همه کسانی که سه ماه از تزریق دوز دوم آنها گذشته است، برای تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه