English

تایید تخلفات ده هزار میلیاردی در منطقه آزاد قشم

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده‌های سازمان منطقه آزاد قشم از سال ۱۳۹۲ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توسط هیات تحقیق و تفحص بررسی شد که وزن مالی تخلفات به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

تایید تخلفات ده هزار میلیاردی در منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین تودیع و معارفه فرماندار قشم گفت: پرونده‌های سازمان منطقه آزاد قشم از سال ۱۳۹۲ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توسط هیات تحقیق و تفحص بررسی شد که وزن مالی تخلفات به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: هر پرونده‌ای که در کمیته تحقیق و تفحص به آن دست یافتیم، در آن یا تخلف رخ داده بود و یا فساد کشف شد.

مرادی ادامه داد: روند تائید صلاحیت‌ها امری لازم برای تصدی مناسب است که بدون طی روند آن امکان فساد بسیار بالاست.

وی از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: به همین دلیل به مدیران جدید و انقلابی کنونی توصیه می‌شود که در انجام امور دقت کنند که در لباس خدمت به مردم، فسادی رخ ندهد.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: نهادهای متولی مانند فرمانداری باید ارائه خدمات عمومی به مردم با استفاده از ظرفیت‌ها و نیز تامین امنیت مردم را به عنوان ۲ مقوله مهم مورد توجه خود قرار دهند.

وی ادامه داد: نگرانی مردم قشم درباره دوگانگی مدیریت در این شهرستان قشم، دغدغه به‍‌جایی است که باید مسئولان با اتحاد، در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

مرادی اظهار کرد: مساله آب همواره به عنوان مشکل اساسی قشم مطرح و  مسئولان با وعده رفع آن در این جزیره مستقر می‌شوند اما باید هر چه سریع‌تر آن را رفع کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتغال در جزیره به ویژه در حوزه‌های صیادی، تجارت و گردشگری اگر مورد توجه قرار گیرد و مشکلات مردم رفع شود، می‌تواند منجر به رفع بیکاری در این شهرستان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه