English

جشنواره «شده ام ۹ساله» برای دختران نومکلف آغاز شد

جشنواره «شده‌ام 9 ساله» ویژه دختران تازه به تکلیف رسیده با استفاده از بستر فضای مجازی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آغاز به‌کار کرد.

جشنواره «شده ام ۹ساله» برای دختران نومکلف آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، دختران از سن ۹ سالگی چادر بندگی خداوند را بر قامت کرده و در پس بندگی خدا با چادر حجاب می‌کنند تا به عهد خود با خداوند در الست و عالم ذر عمل کرده و بنده مطیعی برای خداوند باشند.

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای ایجاد فضایی شاد برای دختران نو مکلف و همچنین آموزش احکام مربوط به تقلید و تکلیف به دختران نومکلف و نو تکلیف همه ساله « جشنواره شده‌ام ۹ ساله » را ویژه دختران تازه به تکلیف رسیده برگزار می‌کند.

افتتاحیه این جشنواره در سال جاری به دلیل شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی به نشانی shodeam9saleh@ در ایتا دنبال شده است و دختران نومکلف سراسر کشور تا ۲۵ بهمن ماه با عضویت در این کانال می‌توانند از برنامه‌های جذاب، متنوع فرهنگی و معارفی این کانال استفاده کنند.

مسابقات باغ فرشته به همراه جوایز زیبا و متبرک، برگزاری نمایش های رادیویی و عروسکی با اجرای دختران ۹ ساله به همراه جشن حضوری و رسانه ای درحرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و ده ها برنامه جذاب دیدنی و شنیدنی دیگر از مجموعه برنامه‌هایی است که در این کانال برای دختران نومکلف ایران اسلامی در نظر گرفته شده است.

دختران نومکلف سراسر کشور برای شرکت در جشنواره می‌توانند به کانال shodeam9saleh@ مراجعه کنند و همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره و تهیه پک های فرهنگی و بسته های چادر نماز و دیگر امور مرتبط با جشن تکلیف می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۱۸ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه