English

محمود پژوم:

مثبت بودن نتایج مذاکرات بر بازار مسکن تاثیر خواهد گذاشت

رییس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان خراسان‌رضوی بیان کرد: پیش‌بینی کاهش قیمت مسکن در آینده در صورت مثبت بودن نتایج مذاکرات است و قیمت‌های حبابی مسکن کاهش پیدا خواهد کرد.

مثبت بودن نتایج مذاکرات بر بازار مسکن تاثیر خواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود پژوم رییس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان خراسان‌رضوی در خبری عنوان کرد: بازار مسکن در وضعیت کنونی در شرایط آرامی به سر می‌برد و نوسان چندانی ندارد و سرمایه‌گذاران برای ورود به این حوزه اندکی مردد هستند.

پژوم با اشاره بر انعکاس نتایج مذاکرات بر وضعیت مسکن ادامه داد و گفت: چنانچه نتیجه مذاکرات مثبت باشد و تحریم‌ها برطرف شود، اقتصاد کلان کشور متحول شده و شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود اما اگر شاهد نتایج مثبتی در مذاکرات نباشیم، وضعیت اقتصادی کشور به همین صورت ادامه خواهد داشت و حتی به تورم شدیدتری منجر می‌شود.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان خراسان‌ رضوی در ادامه متذکر شد: در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تاثیرگذاری مذاکرات برجام بر مسکن و صنعت ساختمان‌سازی تا چه اندازه خواهد بود.

پژوم همچنین در خاتمه اظهار کرد: پیش‌بینی کاهش قیمت مسکن در آینده در صورت مثبت بودن نتایج مذاکرات است و قیمت‌های حبابی مسکن و ساختمان‌های لوکس کاهش پیدا خواهد کرد اما بعید می‌دانیم ساختمان‌ و مسکن‌هایی که از درجه متوسط و خوبی برخوردار است، روند نزولی قیمت را طی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • صادق

    مافیای مسکن با گره زدن بازار مسکن به قیمت دلار یا مذاکرات از حالا برای بازار گرمی برنامه ریزی میکنند این در حالی است که بازار دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد و این قیمتها هم که در بازار فعلی مطرح است همگی ساختگی است و واقعی نیست چون اولا خریداران مصرفی توان خرید ندارند و دوم اینکه تعداد خانه های کشور خیلی بیشتر تعداد خانوارها است بطوری که در ده سال دیگر حتی یک واحد خانه هم ساخته نشود باز همچنان تعداد خانه بیشتر از خانوارها خواهد بود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه