English

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود خبر داد:

برگزاری برنامه‌های سوگواری ایام فاطمیه در امامزاده آقا علی عباس

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود از برگزاری برنامه‌های سوگواری ایام فاطمیه در امامزاده آقا علی عباس خبر داد.

برگزاری برنامه‌های سوگواری ایام فاطمیه در امامزاده آقا علی عباس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین نرجسیان گفت: برنامه‌های سوگواری ایام فاطمیه از دو شب گذشته آغاز و ویژه برنامه‌ای در شام شهادت حضرت زهرا (س) که همزمان با شهادت امامزاده علی آقا عباس است، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه ها از دو شب گذشته آغاز شده است ، بیان کرد: اولین برنامه با عنوان «شبی با قرآن» با حضور قاریان قرآن بین المللی و کشوری همراه با گروه تواشیح و همخوانی قرآن و بسیار با شکوه برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همه این برنامه‌ها در امامزاده آقا علی عباس برگزار می‌شود که شب گذشته نیز نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، تعویض پرچم گنبد همراه با مدیحه سرایی و روضه خوانی برقرار شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود با اشاره به برگزاری هیئات مذهبی، گفت: فردا شب روضه‌خوانی با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی، امام‌جمعه کاشان و مدیحه سرایی و صرف شام نیز انجام می‌شود.

نرجسیان با بیان اینکه شام شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با شهادت امامزاده علی آقا عباس است، گفت: شام شهادت امامزاده علی آقا عباس امروز با حضور هیئات مذهبی و روضه‌خوانی، شعر خوانی و عزاداری به صرف شام برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه