English

۷۰ درصد شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار تبدیل شد

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: در حال حاضر 161 کیلومتر شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار تبدیل شده که معادل 70 درصد کل شبکه سیم فشار ضعیف در شهر و روستاهای این شهرستان است.

70 درصد شبکه سیم مسی در سروآباد به کابل خود نگهدار تبدیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله آذری صبح امروز یکشنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بخش اعظمی از روستاهای این شهرستان در مناطق صعب‌العبور و با دسترسی بسیار سخت قرارگرفته و همین امر نیز باعث شده تا سختی کار، عملیات برق‌رسانی به این روستاها و بهسازی شبکه دوچندان باشد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خود نگهدار، بهسازی شبکه‌های فرسوده، جلوگیری از سرقت و خدمت‌رسانی مطلوب و مطمئن به مشترکین برق استان است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد اظهار کرد: در مجموع 230 کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر و روستاهای شهرستان سروآباد وجود دارد که 195 کیلومتر آن روستایی و 35 کیلومتر آن نیز در حوزه شهری قرار دارد که تمام شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر سروآباد به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

آذری با اشاره به اینکه از این 230 کیلومتر شبکه سیم در سروآباد تاکنون 161 کیلومتر آن معادل 70 درصد به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها 69 کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف در روستاهای این شهرستان باقی‌مانده تا به کابل خود نگهدار تبدیل شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار متر شبکه سیم مسی در 6 روستای شهرستان سروآباد به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، یادآور شد: برای اجرای این پروژه 11 میلیارد و 570 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد بیان کرد: در حال حاضر شبکه سیم مسی روستاهای دورود، ماضی بن، تخان، ترخان آباد، احمدآباد و هلوژان به طور کامل اصلاح و بهسازی و به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

آذری گفت: مقرراست تا پایان سال جاری شبکه‌های سیم مسی 6 روستای ذکریان، قلعه جی، بوریدر، دزوندعلیا وسفلی و کولیج نیز به کابل خود نگهدار تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه