English

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد:

برقراری عدالت آموزشی در اولویت کاری دولت سیزدهم

وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان کرمانشاه، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از اولویت کاری دولت سیزدهم از طرح همسان سازی حقوق معلمان در راستای عدالت آموزشی خبر داد.

برقراری عدالت آموزشی در اولویت کاری دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با آیت اله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه عدالت آموزشی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی به ویژه در استان کرمانشاه از جمله مواردی است که در  دولت سیزدهم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

یوسف نوری با تأکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت گام برداشته است، خاطرنشان ساخت: در کنار برقراری عدالت آموزشی و رتبه بندی معلمان می بایست افزایش سطح آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه آموزش و پرورش استان کرمانشاه را دارای ظرفیت‌های بسیار بالا عنوان کرد و افزود: میانگین دانش آموزان مقطع متوسطه در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است و این یک ظرفیت بزرگ برای استان کرمانشاه محسوب می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه