English

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران:

۲۳ درصد دانش آموزان مازندرانی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران گفت: هدایت 23.23 درصد دانش‌آموزان و نوآموزان به مدارس غیر دولتی و مشغول به تحصیل بودن حدود 128 هزار نوآموز دانش‌آموز در 807 مدرسه غیر دولتی نشان دهنده کیفیت بخشی فعالیت‌های این نوع مدارس بوده است.

23 درصد دانش آموزان مازندرانی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا درخور در این جلسه اظهار داشت: اداره مشارکت‌های مردمی همواره از سال‌های گذشته سعی داشته با حضور مردم به عنوان مؤسس و مشارکت خانواده‌ها در مدارس به تحقق یافتن اهداف آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش کمک کند که این امر با پیگیری دو سیاست کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و فراهم کردن فرصت‌های برابر و تحقق عدالت آموزشی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: هدایت 23.23 درصد دانش‌آموزان و نوآموزان به مدارس غیر دولتی و مشغول به تحصیل بودن حدود 128 هزار نوآموز دانش‌آموز در 807 مدرسه غیر دولتی نشان دهنده کیفیت بخشی فعالیت‌های این نوع مدارس بوده است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به طرح «ایران همدل» که در راستای فراهم کردن فرصت‌های برابر و تحقق عدالت آموزشی است، افزود: در زمینه مشارکت حداکثری مردم در اداره فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، 8912 فرصت شغلی در مدارس غیردولتی استان ایجاد شده است.

به گزارش موج، در پایان این جلسه ضمن تجلیل از کارکنان حوزه مدارس غیردولتی استان مازندران، با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش که یکی از سیاست‌های راهبردی نظام در وزارت آموزش و پرورش است بر لزوم همکاری و مشارکت فعال عناصر مؤثر تأکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه