English

داود سیدعباسی:

مذاکره باشگاه پدیده مشهد با یک مربی ایتالیایی

مربی فعلی تیم پدیده بیان کرد: بنده با خود آقای کوزین در ارتباط هستم و صحبت می‌کنم تا اگر بشود، دوباره در خدمت این مربی فوق العاده حرفه‌ای باشیم و تنها گزینه خارجی باشگاه پدیده استفانو کوزین است

مذاکره باشگاه پدیده مشهد با یک مربی ایتالیایی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، داود سیدعباسی مربی تیم پدیده در مورد مذاکره باشگاه پدیده مشهد با «استفانو کوزین» مربی ایتالیایی اظهار کرد: خودم مستقیم با یک مربی خارجی در ارتباط هستم و این مربی آقای استفانو کوزین است که پیش از این مربی شهرخودرو هم بوده است.

سیدعباسی در ادامه این خبر اضافه کرد: بنده با خود آقای استفانو کوزین در ارتباط هستم و صحبت می‌کنم تا اگر بشود، دوباره در خدمت این مربی فوق العاده حرفه‌ای باشیم و تنها گزینه خارجی باشگاه پدیده استفانو کوزین است و اگر ایشان قبول کند و بیاید در خدمتش هستیم وگرنه خودم اولین نفر برای هدایت تیم هستم.

مربی فعلی تیم پدیده متذکر شد: ماموریت مذاکره با کوزین بر عهده من می باشد و بعد از آنکه کوزین از ایران رفت، هنوز ارتباط نزدیکی با هم داریم. یک سال و نیم است که او از ایران رفته ولی خیلی با هم صحبت می‌کنیم و از هم خبر داریم و از او خواهش کردم به پدیده ولی تا این لحظه جواب قطعی نداده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کوزین پیش از این به خاطر مطالباتش از باشگاه شهرخودرو به فیفا شکایت کرده بود تصریح کرد: مثل اینکه مشکلاتش با باشگاه در حال حل شدن است و باشگاه قول همه نوع همکاری داده است ولی کوزین درگیر یکسری مسائل خصوصی است که من در جریانش هستم. الان شرایط آمدن به ایران را ندارد و اگر کوزین آمد که هیچ؛ اگر نیامد من نفر اول گزینه هدایت هستم!

سیدعباسی تاکید کرد: باشگاه مهلت زمانی خاصی را برای گرفتن جواب مثبت از کوزین تعیین نکرده است و گزینه دیگری هم نداریم و بعد از آن من باید تصمیم بگیرم و باشگاه همه اختیارات را به من محول کرده است و الان تیم را به همراه یونس گرایلی تمرین می‌دهم و امروز سیروس سنگچولی به جمع ما اضافه می‌شود.

مربی فعلی تیم پدیده ادامه داد: دو ماه و نیم بود که با حمیداوی حتی تلفنی حرف نزده بودم و خیلی پیگیر تیم نبودم و بعد از باخت تیم به نساجی، حمیداوی با من تماس گرفت و یک روز همدیگر را ملاقات کردیم و سه روز با هم صحبت کردیم و می‌خواستم او را متقاعد کنم یک نفر دیگر را بیاورد ولی موفق نشدم.

سیدعباسی در خاتمه یادآور شد: با حمیداوی دوستی نزدیکی دارم از من خواست این کار را انجام بدهم و حمیداوی تضمین داده است که تا آخر فصل بمانیم و با اشاره به این موضوع که در صورت چهار باخت متوالی بازهم در تیم پدیده ماندنی خواهد، معلوم است اگر ببینم تاثیری ندارم خودم می‌روم و احتیاجی نیست باشگاه بگوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه