English

عضو هیات علمی دانشگاه یزد در تحقیقات انرژی تجدیدپذیر باد نفر اول جهان شد

دانشیار پردیس فنی و مهندسی دانشگاه یزد از سوی سایت بین‌المللی ساینس دایرکت (ScienceDirect) به عنوان نفر اول جهان در سال 2021 در زمینه تحقیق انرژی تجدید پذیر باد معرفی شد.

عضو هیات علمی دانشگاه یزد در تحقیقات انرژی تجدیدپذیر باد نفر اول جهان شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی مصطفایی‌پور دانشیار پردیس فنی و مهندسی دانشگاه یزد از سوی سایت بین‌المللی ساینس دایرکت (ScienceDirect) به عنوان نفر اول جهان در سال 2021 در زمینه تحقیق انرژی تجدید پذیر باد معرفی شد.

به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه یزد، در لیست منتشر شده  از سوی سایت بین‌المللی ساینس دایرکت (ScienceDirect) که یکی از بزرگترین و معتبرترین منابع در زمینه‌های علمی در دنیا است، مصطفایی‌پور به عنوان نفر اول جهان در زمینه تحقیق انرژی باد معرفی شد.

بنا به این گزارش، مصطفایی پور که از صاحب‌نظران شناخته‌شده و برجسته انرژی‌های تجدید پذیر در دنیا به شمار می‌رود، تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با کاهش گاز دی‌اکسیدکربن، تولید برق از انرژی‌های پاک و همچنین تولید هیدروژن از انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داده‌است.

در رابطه با انرژی‌های تجدیدپذیر خصوصا انرژی باد تعداد بسیار زیادی محقق در سراسر دنیا مشغول پژوهش هستند که این عضو هیات علمی دانشگاه یزد توانسته است از میان 100 نفر برتر جهان، در جایگاه نخست قرار گیرد.

علاوه بر این افتخار، وی در دو دوره به عنوان یک درصد دانشمند برتر دنیا معرفی شد و هم اکنون دارای 166 مقاله علمی در نشریات  ISIاست.

ارایه 105 کنفرانس بین‌المللی، عضویت در کمیته علمی 249 کنفرانس بین‌المللی، عضویت در هیات تحریریه و سردبیری 16 نشریه انگلیسی، چاپ 5 کتاب و ثبت 3 اختراع  از دیگر افتخارات مصطفایی‌پور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه