English

معاون امور دریایی بنادر و‌ دریانوردی مازندران اعلام کرد:

نجات دو نفراز صیادان بومی در آب های ساحلی محدوده بندر نوشهر

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران از نجات دو نفراز صیادان بومی در آب های ساحلی محدوده بندر نوشهر خبر داد.

نجات دو نفراز صیادان بومی در آب های ساحلی محدوده بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ابوطالب گرایلو با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز اصلی هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر در ساعت 4:30 طی تماس تلفنی از طریق شماره 1550 مطلع شدند که دو نفر از صیادان بومی در محدوده رادیو دریای چالوس به علت شرایط بد جوی در دریا گرفتار شدند که با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و پس از دو ساعت عملیات، افراد مضطر به وسیله ناجی 6 نجات یافته و به محل امن انتقال داده شدند.

وی از مالکان، فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی خواست تا به اطلاعات هواشناسی که همه روزه در ساعت های 9 صبح و 17 عصر بر روی کانالهای 18 و 69 توسط مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC)  اعلام می شود توجه ویژه ای داشته و از صحت تجهیزات ارتباطی قبل از سفرهای دریایی اطمینان حاصل کنند.

به گزارش موج مازندران، فرماندهان شناورها در صورت بروز هرگونه حادثه در هر ساعت از شبانه روز می توانند مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC)  را روی کانال 16 دریایی خطاب قرار داده یا با تماس با شماره 1550 این مرکز را در جریان کامل حادثه جهت عملیات امداد و نجات و ارائه خدمات مؤثر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه