English

محمد پهلوان:

تعداد ۱۲۰ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند

دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۴۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که این میزان طی ۱۰ روز گذشته روند کاهشی داشته است.

تعداد ۱۲۰ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۱۲۰ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری و تحت درمان هستند.

پهلوان در ادامه این خبر تصریح کرد: ۸۵ نفر از این بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را نیز زیر پوشش دارد.

دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: در حال حاضر ۴۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که این میزان طی ۱۰ روز گذشته روند کاهشی داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی حدود ۱۶۰ نفر است که طی ۱۰ روز گذشته نوسان داشته و بیشترین تعداد ۱۸۷ بیمار کرونایی بوده است.

دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز متخب کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم روزانه ۶۳۰ نفر بوده است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی را زیر پوشش خود دارد.

پهلوان در خاتمه یادآور شد: ارائه خدمات بهداشت و درمان به جمعیت ساکن در ۱۸ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی بر عهده دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است و طی۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه