English

سرهنگ خلبان رحیم عینی:

خودکفایی هوانیروز در تولید قطعات و ساخت انواع شبیه ساز‌ها

فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد بیان کرد: تخصصان توانمند هوانیروز با همکاری صنعت دفاعی کشور توانسته‌اند آنچه را که نیاز داریم طراحی و تولید کنند تا به هیچ کشوری وابسته نباشیم.

خودکفایی هوانیروز در تولید قطعات و ساخت انواع شبیه ساز‌ها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد در سخنانی عنوان کرد: امروز هوانیروز با بهره گیری از کارکنان متخصص خود، توانسته در حوزه‌های فنی، آموزشی، تولید قطعات و ساخت انواع شبیه ساز‌ها خودکفا شود.

سرهنگ خلبان عینی این سخنان را در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان احمد کشوری بیان کرد و در ادامه افزود: هوانیروز در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها حضوری موثر داشت و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است. امروز هوانیروز در تمامی صحنه‌ها اعم از امداد رسانی، اورژانس هوایی و... در خدمت کشور است.

فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد همچنین اضافه کرد: در حال حاضر از نظر تولید قطعات بالگردی به خودکفایی رسیده ایم و امروز مولفه علم و دانش در تمامی سطوح هوانیروز به ویژه در حوزه طراحی و ساخت و تولید قطعات کلیدی بالگرد‌ها حرف اول را می‌زند.

وی تصریح کرد: متخصصان توانمند هوانیروز با همکاری صنعت دفاعی کشور توانسته‌اند آنچه را که نیاز داریم طراحی و تولید کنند تا به هیچ کشوری وابسته نباشیم.

سرهنگ خلبان عینی در خاتمه متذکر شد: شهید کشوری یکی از خلبانان شجاع و پیرو خط امام (ره) بود که با شروع هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه‌های بزرگی را خلق کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه