English

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد بیان کرد:

هنر داوطلبان هلال احمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد با بیان اینکه هنرداوطلبان هلال احمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است، افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و نوعدوستی از ضرورت‌های جامعه است و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم.

هنر داوطلبان هلال احمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد؛ در آئینی که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد به مناسبت روز جهانی داوطلب هلال احمر در محل این جمعیت برگزارشد از خدمات چند داوطلب فعال و خیر جمعیت هلال احمر این شهرستان بااهدای لوح تقدیروهدایائی تجلیل و قدردانی شد.

حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد در این آئین با تبریک روزجهانی داوطب ضمن قدردانی ازخدمات وزحمات این قشرعزیز اظهارداشت: داوطلبین در این راه کمک شایانی به هلال احمر کرده‌اند و باید همواره قدردان این زحمات بود.

رضاپور با بیان اینکه هنرداوطلبان هلال احمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است، افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و نوعدوستی از ضرورت‌های جامعه است و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم.

وی هدف اصلی هلال احمر را در حوزه بهداشت، سلامت و حمایت از زندگی انسان ها در طی یک سال اخیر با شیوع بیماری کووید ۱۹  همچنین مشارکت داوطلبان در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادها تلاش و فعالیت های قابل توجهی داشته، طرح  غربالگری در ورودی شهر، طرح حامیان سلامت، طرح ناظران سلامت، توزیع و بسته بندی غذایی کمک های مومنانه، طرح نذر آب و طرح حاج قاسم سلیمانی که همه طرح‌های ملی نیز در شهرستان بهاباد انجام شده است.

رضاپوربا بیان اینکه بیش از 300 نفرداوطلب وخیر با جمعیت هلال احمربهاباد همکاری دارند افزود : فعالیت های اصلی جمعیت هلال احمر از امداد رسانی تا شرکت در امور خدا پسندانه و بشر دوستانه، داوطلب محور است و این فعالیت ها به همت داوطلبان عزیز ما در جمعیت هلال احمر، با شور و شدت خاصی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه