English

ملاقات مردمی قضات شهرستان اردکان با خانواده مددجویان زندان اردکان

رئیس دادگستری، دادستان و قضات دادگستری شهرستان اردکان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان با خانواده مددجویان در محل زندان این شهرستان ملاقات نمودند.

ملاقات مردمی قضات شهرستان اردکان با خانواده مددجویان زندان اردکان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان اردکان: در این ملاقات که با هدف بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات خانواده زندانیان زندان اردکان برگزار شد.

 حسن پور دادستان عمومی و انقلاب اردکان، رسیدگی به مشکلات خانواده زندانی را فرایندی در جهت شنیدن و کاهش مشکلات آنان بر شمرد و بیان داشت: نگاه سیستم قضایی به مجرمین تنها مجازات مجرم نیست بلکه پشیمانی از انجام جرم، حمایت در جهت جبران، اصلاح زندانی و  بازگشت سعادتمندانه به آغوش جامعه و خانواده از اهداف مجازات می باشد.

عابدی سرپرست زندان شهرستان اردکان با تقدیر از حضور مستمر قضات در زندان شهرستان اردکان، رویه دادگستری اردکان در ملاقات با خانواده زندانی،دیداراز منزل مددجویان و دیدار چهره به چهره با مددجویان را اقدامی جهادی برشمرد که بسیاری از مشکلات مددجویان نیز در این راستا حل می شود.

در پایان این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان و قضات شهرستان با حضور در میان مددجویان به بررسی مشکلات مطروحه پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه