English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

زیرساخت خدمات هلال احمر مبتنی بر فرهنگ داوطلبی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: زیرساخت تمامی خدمات جمعیت هلال احمر مبتنی و متکی بر فرهنگ داوطلبی و شبکه گسترده داوطلبان در اقشار مختلف جامعه است.

زیرساخت خدمات هلال احمر مبتنی بر فرهنگ داوطلبی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری در آیین گرامیداشت روزجهانی داوطلبان، داوطلبان را مجموعه ای از انسانهای نیک اندیش و نیک سرشت توصیف کرد و اظهار داشت: دغدغه مهم آنان کاهش آلام همنوعان و پیوند توان توانمندان با نیاز نیازمندان است.

وی ادامه داد: بی گمان فرهنگ داوطلبی و اهتمام به زندگی، معیشت و سلامت همنوعان نیازمند ریشه در تعالیم اسلامی دارد و سیره همه معصومین و انبیای الهی سرشار از نمونه های کمک به افراد بی بضاعت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: اسلام دین برادری، سخاوت و سعادت است و پیامبران و امامان نخستین داوطلبان در راه تحقق فرهنگ بشردوستی و صیانت از کرامت انسانی بودند.

وی بیان داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران همیشه پیشتاز خدمت رسانی بی منت به همنوعان نیازمند در کشور هستند و در همه فراخوان های ملی و استانی، مشارکتی پرشور و تحسین برانگیز دارند که حماسه آنان در مهار بحران کرونا و کمک مستمر به همنوعان آسیب دیده از این اپیدمی، نمونه بارزی از تبلور فرهنگ داوطلبی در این استان است.

فخاری با بیان اینکه منابع داوطلبی پایان ناپذیر است، گفت: ترویج فرهنگ داوطلبی و برنامه ریزی برای مشارکت بیشتر آنان در فرایند خدمت رسانی هلال احمر بسیار ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه