English

استاندار مازندران تأکید کرد:

دستگاه های نظارتی و اجرایی ضامن امنیت سرمایه گذاری در استان باشند

استاندار مازندران گفت: جایگاه بازرسی کل در حسن جریان امور و مبارزه با فساد را ویژه دانست و گفت: خدمات بازرسی کل، موجب ارتقاء سلامت اداری کشور شده است.

دستگاه های نظارتی و اجرایی ضامن امنیت سرمایه گذاری در استان باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور ضمن تقدیر از اداره کل بازرسی استان مازندران در برخورد با مفسدین و متخلفین، اظهار داشت: برای مبارزه با مافیای فساد و شکستن گردن گردن کلفت های فساد و ظلم به مردم در کنار شما هستیم.

وی با تأکید بر لزوم تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در استان، از همراهی بازرسی کل استان در این خصوص تشکر کرد و ادامه داد: بازرسی کل باید پشتوانه و پشتیبان سرمایه‌گذاری و توسعه همه جانبه استان باشد تا همگی در کنار یکدیگر بتوانیم، امنیت کامل روانی و اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری در استان تعریف و تأمین کنیم.

استاندار مازندران با تأکید بر تقدم امر پیشگیری در مقابله با تخلفات و نظارت، گفت: باید اصل را در نظارت ها بر پیشگیری بنا نهیم و مدیران بدانند که بازرسی کل هدفش دست گیری است و نه مچ گیری و بنابراین باید قبل از وقوع تخلف و فساد، بازرسی کل استان به موقع و هوشمندانه ورود کرده و دستگاه اجرایی نیز مشفقانه همراهی و همکاری کنند.

وی از بازرسی کل استان مازندران خواست تا همانگونه که نسبت به برخورد با متخلفین و مفسدین قاطع و توانمند عمل می‌کنند، نسبت به معرفی و تشویق مدیران پاک دست، سالم و کارآمد و معرفی آنها به مردم نیز برنامه‌ریزی کند.

حسینی پور همدلی و همکاری قوای کشور منجمله قوه قضائیه و دولت را رمز عبور از مشکلات و کمک به مردم دانست و افزود: مردم باید بدانند که دستگاه اجرایی و استانداری به همراه دستگاه نظارتی و بازرسی کل، حامی منافع آنها و مدافع حقوق شان هستند.

به گزارش موج، در ابتدای این جلسه اسدی مدیرکل بازرسی کل استان مازندران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکردی مدیران استان در حوزه های تخصصی، گزارشی از موانع پیش روی توسعه اقتصادی و راه حل های پیشنهادی برای سرمایه گذاری در استان ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه