English

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران مطرح کرد:

دعوت گسترده از خبازان مازندران برای دریافت تسهیلات نوسازی، بهسازی و سرمایه در گردش

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از دعوت گسترده از خبازان استان برای دریافت تسهیلات نوسازی، بهسازی و سرمایه در گردش خبر داد.

دعوت گسترده از خبازان مازندران برای دریافت تسهیلات نوسازی، بهسازی و سرمایه در گردش

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید جابر کریمی با تشریح وضعیت پرداخت تسهیلات نوسازی، بهسازی و سرمایه در گردش به واحدهای خبازی استان اظهار داشت: تاکنون 373 خباز از بانک سپه تسهیلات دریافت کردند که در مجموع 188 هزار و 380 میلیون ریال از اعتبارات پیش بینی شده در این بخش جذب شد. ‎

وی با تأکید بر بررسی مجدانه و اهتمام کلیه فرمانداری ها، اتحادیه های خبازان و شعب بانک سپه درباره تسریع در جذب اعتبارات این بخش و هدایت این اعتبارات به سمت تجهیز واحدهای خبازی با اولویت دوگانه سوز کردن و برخورداری از موتور برق، ادامه داد: ضرورت دارد تمامی بخش های مرتبط نسبت به اطلاع رسانی دقیق و وسیع به خبازان جهت برخورداری از این بسته حمایتی دولت اقدام کنند.

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری تصریح کرد: طی توافقات انجام شده قبول ضمانت های زنجیره ای و معرفی تنها یک ضامن برای دریافت تسهیلات از جمله شرایط ویژه برای تسهیل در اخذ وام های منظور است.

وی ضمن قدردانی از همراهی بانک سپه در اهتمام مجدانه در پرداخت تسهیلات، تصریح کرد: فرمانداران و اتحادیه های خبازان در صورت بروز هرگونه موانع و عدم اجرای توافقات حاصله در جلسات توسط شعب بانکهای سپه موارد را به سرپرستی بانک سپه استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی منعکس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه