English

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد:

رشد و ارتقاء خلاقیت با بهره گیری از تکنولوژی های نوین

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: نیروهای انسانی بالاترین سرمایه‌های یک سازمان هستند که بستر تحول و تغییر در سازمان و پویایی آن به تفکر این نیروها متصل است و از این رو توجه به شایسته‌سالاری و به کارگیری تفکرات جدید و خلاق باید مدنظر مدیران این سازمان قرار گیرد.

رشد و ارتقاء خلاقیت با بهره گیری از تکنولوژی های نوین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدجلال نورموسوی در آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت گاز استان مازندران با بیان این مطلب، اظهار داشت: عرصه خدمت، همواره کوتاه بوده و مهم این است که بتوانیم از این فرصت کوتاه، نهایت استفاده را جهت خدمت‌رسانی به مردم ببریم.

وی با بیان این که دغدغه ما استمرار جریان گاز است و برای مشکل قطعی و افت فشار گاز باید برنامه داشته باشیم، ادامه دارد: مشکلاتی از قبیل تأمین گاز، تأمین خدمات و تأمین خدمات پس از فروش باعث شد رویکردی را در پیش بگیریم که کار به نحو احسن پیش برود.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر انجام مانورها و استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای مقابله با هرگونه بحران و مشکل، گفت: انتظار داریم خلاقیت در گازهای استانی ارتقاء و رشد فزاینده‌ای پیدا کند که برای تحقق این امر، توجه به بخش‌های فنی و نوآوری ، امری اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با بحث فسادستیزی بیان داشت: منشاء این فسادها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر با وجود کنترل‌ها، کسی دانسته به سمت فساد برود، باید بداند که نمی‌تواند انتظار هیچ حمایتی داشته باشد.

نورموسوی افزود: بسترهای فناوری اطلاعات، کمک بسیاری را در بحث ارائه خدمات می‌کند، مشترکین نیز نیاز به دریافت خدمات الکترونیکی دارند، همچنین ما نیاز به تغییر سبک شیوه‌های فروش داریم که در این خصوص،  آماده پذیرش پیشنهادات هستیم.

وی یادآور شد: قانون اصلاح الگوی مصرف در سال 1389 ابلاغ شد ولی در این بخش که مستلزم همکاری سایر نهادها است، یک پله عقبستیم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: همه این اقدامات به نیروهای انسانی مرتبط بوده و بستر تحول، به تفکر و خلاقیت این نیروها وابسته است توجه به بخش‌های شایسته‌سالاری و به کارگیری تفکرات خلاق همکاران به بهره‌وری سازمان کمک می‌کند و این بسیار مهم است چرا که ما باید 8 درصد رشد سازمانی را از این محل کسب کنیم.

وی در پایان با بیان این که بحث امدادگران و گازبانان در فصل زمستان مهم بوده و باید مورد توجه باشد، گفت: ارزش خدمات برطرف کردن مشکلات در زمان سرپرست سابق شرکت گاز برای ما پوشیده نیست و امیدواریم که وی در جای دیگری بتواند منشاء خدمات اثربخش برای شرکت باشد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: ب21اید به شرکت فکر کنیم ارزش خدمات را شرکت به ما خواهد داد و اثرات آن مشهود خواهد بود.

به گزارش موج مازندران، در پایان این جلسه مقدم بیگلریان تکریم و قاسم مایلی رستمی به ‌عنوان سرپرست جدید شرکت گاز مازندران معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه