English

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس:

به دنبال اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان با همفکری دولت هستیم

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی آیین تجلیل از بازنشستگان سال 1400 آموزش و پرورش رامسر گفت: به دنبال اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان با همفکری دولت هستیم.

به دنبال اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان با همفکری دولت هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید شمس‌الدین حسینی در آئین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته سال 1400 رامسر که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، اظهار داشت: بازنشستگان پیشکسوتان عرصه آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: بازنشستگی در عرصه اداری و زندگی اجتماعی و شغلی یک نوع عاقبت بخیری است و بی تردید هر کدام شما فرزندان بی شماری دارید و همه دانش‌آموزانی که تربیت کردید، فرزندان شما هستند که با تأثیری که در جامعه می‌گذارند، ثواب کار مثبت آنها برای شما نیز نوشته می‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حل مشکل معیشت بازنشستگان تصریح کرد: تورم خوراکی در کشور ما 72 درصد و کمرشکن است و از همین رو دو اقدام در مجلس در دست اقدام است که امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

وی بیان داشت: طبق قانون اساسی مجلس هر چیزی را نمی‌تواند تصویب کند و بودجه در قالب لایحه باید مطرح شود و طرح افزایش حقوق توسط نمایندگان مجلس قابلیت اجرایی ندارد.

حسینی اضافه کرد: سال گذشته همسان سازی حقوق بازنشستگان 90 هزار میلیارد تومان پیش بینی شد و دولت در لایحه 130 هزار میلیارد تومان را پیشنهاد کرد که تصویب نشد و کلیات آن رد شد.

وی در رابطه با رتبه بندی حقوق معلمان تصریح کرد: لایحه ای توسط دولت ارائه شد که در کمیسیون آموزش آن لایحه را تغییر دادند تا پشتیبانی بیشتری شود و در فرایند رسیدگی این لایحه دولت به صورت ضمنی اعتراض کرد که اگر تصویب شود بار مالی آن تأمین نمی‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون به دنبال آن هستیم تا این لایحه با همفکری دولت به گونه ای تأمین شود که به اندازه بار مالی حرکت کند و به زودی به تصویب برسد تا قابلیت اجرایی هم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رصا

    عمو جان ان قدر مرام داشته باشید که یا جرا ویا رد شود دروغ وفریب رسم انسانیت نیست ۱۰سال دروغ رتبه بندی سال سکوی پرواز اقایان به مجلس

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه