English

مهدی روزبهان:

دعوت تیم ملی کشور از ۹ دوچرخه‌سوار خراسان رضوی

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی بیان کرد: نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت و نیمه استقامت جوانان و بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی در رشت و قشم برگزار می‌شود.

دعوت تیم ملی کشور از ۹ دوچرخه‌سوار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی روزبهان رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: ۹ دوچرخه‌سوار خراسان رضوی به اردو‌های تیم ملی سرعت، نیمه استقامت و استقامت مردان و زنان دعوت شده‌اند.

روزبهان در ادامه این خبر اضافه کرد: محمد دانشور، احمد نصرآبادی،دعوت ۹دوچرخه‌سوار خراسان رضوی به اردو‌های تیم ملی حسن حصاری در رده بزرگسالان و امیرعلی علیزاده، سهیل عباسیان و بنیامین فنایی در رده سنی جوانان در اردوی سرعت و نیمه استقامت حضور خواهند داشت.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین امیرحسین محمدی به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت و لیلا حیدری و یکتا غلامرضایی در رده سنی جوانان بخش بانوان برای حضور در این اردو دعوت شده‌اند.

 وی همچنین تصریح کرد: نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت و نیمه استقامت جوانان و بزرگسالان مردان و زنان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی از ۱۶آذر ماه تا سوم دی ماه در رشت و اردوی تیم ملی استقامت مردان هم از فردا تا سوم دی ماه در قشم برگزار می‌شود.

روزبهان در خاتمه یادآور شد و گفت: ۲۵۰دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه