English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد:

۵۴ هکتار شالیزار محمودآباد تجهیز و نوسازی می شود/ هزینه ۳۱ میلیاردی دولت

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: طرح تجهیز و نوسازی 54 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان با 31 میلیارد ریال اعتبار دولتی در حال اجرا است.

54 هکتار شالیزار محمودآباد تجهیز و نوسازی می شود/ هزینه 31 میلیاردی دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی زاده با اشاره به تأثیرات مثبت اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در توسعه کشاورزی و اقتصاد، اظهار داشت: طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی 54 هکتار اراضی شالیزاری روستای برنجده شهرستان محمودآباد با اعتبار 31 میلیارد و 679 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تسهیل در مدیریت زراعی مزرعه ، افت سطح ایستابی و خروج زه آب ها، بهبود بهره وری آب در عرصه کشاورزی، آماده سازی زمین برای کشت های دوم و کاهش هزینه های تولید، ارتقاء وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه کشاورزان و کاهش سختی کار از جمله مزایای اجرای طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری است.

​مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، گفت: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می شود.

وی در پایان یادآور شد: سطح زیرکشت برنج این شهرستان 17 هزار و 545 هکتار است که در کشت اول 92 هزار و 112 تن شلتوک برداشت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه