English

مدیر پژوهش سرای شهرستان نوشهر خبر داد:

درخشش و موفقیت دانش آموزان پژوهشگر انجمن های علمی نوشهر در جشنواره علمی پژوهشی کشوری

پژوهشگران نوجوان انجمن سلول بنیادی شهرستان نوشهر موفق به کسب رتبه‌ کشوری شدند.

درخشش و موفقیت دانش آموزان پژوهشگر انجمن های علمی نوشهر در جشنواره علمی پژوهشی کشوری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، لیلا ابوعلی با اعلام این خبر اظهار داشت: خانم ها فاطیما احمدی، نرگس خسروی و کوثر خدابنده عضو انجمن پژوهش سرا که از فعالان علوم سلول بنیادی هستند پس از کسب رتبه اول استانی در این جشنواره‌ به مرحله کشوری راه پیدا کرده و با شرکت در دو مرحله داوری آنلاین و گذراندن چالش های مختلف بین 32 تیم منتخب استان ها جز تیم های منتخب کشوری معرفی شدند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان با فعالیت هایی مانند تشکیل تیم و انجمن سلول بنیادی همراه با برگزاری نشست های علمی در این زمینه شرکت در همایش ها و دوره های کشوری مربوطه و ارتباط با متخصصان این علم به تحقیق و افزایش دانش خود در این زمینه پرداختند.

مدیر پژوهش سرای شهرستان نوشهر گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزی بالا که در شهرستان نوشهر وجود دارد موفق شدیم با هدایت دانش آموزان در انجمنهای تخصصی تشکیل شده توسط پژوهش سرا و قرار دادن آنها در مسیر تحقیق و پژوهش توانایی‌های دانش‌آموزان را شناسایی و فضایی برای عرضه ایده هایشان ایجاد کنیم.

وی افزود: امسال درخشش دانش آموزان شهرستان نوشهر بسیار چشمگیر بود دانش آموزان موفق شدند علاوه بر کسب رتبه های استانی در مرحله کشوری نیز بدرخشند و امیدواریم با توکل به درگاه ایزد سبحان همواره شاهد موفقیت نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی و پژوهشی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه