English

عدم پوشش مناسب تلفن همراه در روستاها و راه‌های مواصلاتی نیشابور و فیروزه

نماینده مردم نیشابور و فیروزه بیان کرد: تمام نمایندگان مجلس در رابطه با برقراری ارتباط با مسئولان شرکت مخابرات و همراه اول با توجه به اینکه خود را مجموعه‌ای غیردولتی تلقی می‌کنند با مشکل مواجه هستند.

عدم پوشش مناسب تلفن همراه در روستاها و راه‌های مواصلاتی نیشابور و فیروزه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه اظهار کرد: عدم پوشش تلفن همراه در روستاها و راه‌های مواصلاتی نیشابور و فیروزه به گونه‌ای است که به دلیل وجود نقاط کور در این راه‌های روستایی چنانچه تصادفی اتفاق بیفتد یا فردی به دلیل نیاز به تعمیرات خودرو در راه بماند، امکان برقراری تماس برای اخذ کمک حتی در شرایط اورژانسی نیز وجود ندارد.

ارکانی در ادامه متذکر شد: متاسفانه برغم پیگیری‌های متعددی که از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دادیم این پاسخ داده شد که به دلیل اینکه شرکت همراه اول ، ایرانسل و مخابرات در زمره بخش خصوصی هستند در حوزه پاسخگویی مجموعه دولتی ICT قرار ندارند بنابراین نمی‌توان آنها را ملزم به انجام کاری کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه همچنین تاکید کرد: این یکی از مشکلاتی است که در یکسال و نیم فعالیت این دوره از مجلس شورای اسلامی با شرکت همراه اول و مخابرات داشتیم که نسبت به هیچ مشکلی در حوزه اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه پاسخگو نیستند.

وی در ادامه یادآور شد: هم‌اکنون یک انبار هم در وسط شهر نیشابور وجود دارد که متعلق به شرکت مخابرات بوده و سبب بن بست و عدم اتصال دو طرف یک بلوار شده است و وقتی در رابطه با آن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم سوال کردیم گفت شرکت مخابرات باید پاسخ دهد که تاکنون پاسخی نداده است.

ارکانی در خاتمه تصریح کرد: البته تمام نمایندگان مجلس در رابطه با برقراری ارتباط با مسئولان شرکت مخابرات و همراه اول با توجه به اینکه خود را مجموعه‌ای غیردولتی تلقی می‌کنند با مشکل مواجه هستند و این مشکلات در کنار وضعیت اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه از بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر تا شرکتی‌ها و پرداخت مطالبات کارگزاران روستایی را نیز در برمی‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه