English

ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور:

آموزش ثابت در رشته‌های مهارتی معنا ندارد

ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اجلاس سراسری مسوُولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بیان کرد: آموزش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای انعطاف پذیر است و آموزش ثابت در رشته‌های مهارتی معنا ندارد.

آموزش ثابت در رشته‌های مهارتی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، صالحی عمران، ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بیان کرد: متاسفانه سیاستمداران آموزشی ما هنوز در رویکرد به سمت دانشگاه مهارتی تردید دارند. آموزش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای انعطاف پذیر است و آموزش ثابت در رشته‌های مهارتی معنا ندارد.

ایشان افزود: نظام آموزشی ۶ - ۳- ۳ با دادن دیپلم دست دانش‌آموزان هنرستان و کاردانش، آن‌ها را به سمت رشته‌های نظری سوق داد و با این کار برنامه‌ها و نظم دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به هم ریخت. اما با همه این تفاسیر امسال ۹۰ هزار نفر این دانشگاه را انتخاب کردند.

شایان ذکر است،بزودی تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین استانداری یزد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و صنعت و معدن نوشته می‌شود و در آن بخش های زیر مورد توجه قرار می گیرد: استخراج نیازهای صنعت و حضور صنعت در دانشگاه، همفکری و کمک به تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بخش صنعت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه