English

محسن فنودی:

استقبال از طرحهای اقتصادی و اشتغالزا در زمینه تولید انرژی‌های پاک

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از انرژی‌های پاک از جمله باد خروجی بسیار مفیدی دارد که ضمن تولید انرژی مورد نیاز کشور سبب حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیز می‌شود.

استقبال از طرحهای اقتصادی و اشتغالزا در زمینه تولید انرژی‌های پاک

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن فنودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن حفظ انفال با تمام طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا همراهی دارد.

فنودی در ادامه افزود: با توجه ویژه به شهرستان خواف که زمینه مشارکت اقتصادی بالایی هم در موضوع نیروگاه‌های بادی و هم معادن در آنجا وجود دارد ما از هرگونه طرح اقتصادی و اشتغالزا استقبال می‌کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی همچنین ادامه داد: در کنار حفظ و احیای منابع طبیعی به توسعه اقتصاد و اشتغال کمک کنیم و بر طبق سیاست‌های کاری ما، به هر طرح اقتصادی دارای بازده و سودآوری و اشتغالزا به شرط عدم ممنوعیت زمین واگذار می‌کنیم.

وی در ادامه متذکر شد و گفت: استفاده از انرژی‌های پاک از جمله باد خروجی بسیار مفیدی دارد که ضمن تولید انرژی مورد نیاز کشور سبب حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیز می‌شود

فنودی در خاتمه تاکید کرد: البته زمین همیشه متقاضی فراوانی دارد، اما اولویت ما طرح‌های اقتصادی، اشتغالزا، منفعت رسانی به مردم بومی و کمک به حفظ منابع طبیعی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه