English

درجلسه ساماندهی مدخل‌های ورودی های شهر ساری مطرح شد:

همه دستگاه‌ها در بسترسازی رویداد ۲۰۲۲ پای کار باشند

فرماندار و شهردار ساری در جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر ساری در راستای رویداد بین‌المللی 2022، بر ضرورت زیباسازی و ساماندهی مبادی وردی های شهر ساری تأکید کردند.

همه دستگاه‌ها در بسترسازی رویداد 2022 پای کار باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی رضایی جلسه ساماندهی مبادی ورودی های شهر ساری با رویکرد میزبانی از کشورهای عضو اکو به اهمیت رویداد گردشگری کشورهای عضو اکو اشاره کرد و اظهار داشت: تسریع در اجرای برنامه‌های مرتبط با این رویداد به‌منظور میزبانی بهتر و جلب‌توجه ملی به ساری 2022 ضروری است.

وی با برشمردن برخی ظرفیت‌های گردشگری مازندران و فرصت‌هایی که رویداد ساری 2022 برای مازندران و کشور می‌تواند ایجاد کند، ادامه داد: هر چند در میزبانی این رویداد بین‌المللی نگاه‌ها به سمت شهرداری ساری است اما دیگر دستگاه‌های مربوط به این رویداد مهم، با جدیت پای‌کار باشند.

فرماندار ساری با تأکید بر جدی گرفتن این رویداد بین‌المللی، آن را فرصتی برای کل کشور دانست، افزود: شهر ساری باید به زیباترین شکل ممکن منظره آرایی شود.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه بابیان اینکه رویداد 2022 فرصت مهم برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی شهر ساری در سطح بین‌المللی است، گفت: شورای اسلامی و شهرداری ساری تلاش می‌کنند تا در رسیدن به اهداف موردنظر ضعف‌ها را مرتفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این رویداد داشته باشیم از تمام ظرفیت‌ها برای آماده شدن این رویداد مهم بهره‌گیری خواهیم کرد.

شهردار ساری نیز عنوان داشت: ساری ازجمله شهرهایی است که نقاط گردشگری زیادی را در خود جا داده و با توجه به میزبانی این شهر از رویداد مهم گردشگری کشورهای اکو، شهرداری ساری تلاش می‌کند تا با ساماندهی مبادی ورودی، مرکز استان را برای این میزبانی آماده کند.

جواد طالبی اظهار داشت: زیباسازی ورودی شهر همان اندازه اهمیت دارد که خیابان‌ها و معابر شهر موردتوجه است و بنابراین نیازمندی‌های محورهای ورودی از سمت شمال، جنوب، شرق و غرب موردبررسی قرار گرفت و هم‌اینک روشنایی ضلع جنوبی محدوده شهر انجام و محدوده خارج از آن به راهداری واگذار شد و مابقی ورودی‌ها در دست اقدام است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر ساری، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا شهر تاریخی ساری را با تمام ظرفیت‌های موجود به کشورهای اکو و حتی فراتر از آن معرفی کنیم.

در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران هم با بیان اینکه ساری 2022 یک فرصت برای ما محسوب می‌شود، گفت: این رویداد می‌تواند مبدأ توسعه و تحول در مازندران باشد، اما لازم است که همه مسئولان نگاهی ویژه به آن داشته باشند.

 سیف‌الله فرزانه افزود: در رویداد 2022 قطعاً نگاهمان فقط به مرکز استان نیست بلکه باید از ظرفیت‌های شهرستان ساری را شناسایی و آن را به گردشگران معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه