English

محمدعلی منصوری:

تعداد دوهزار واحد از ۱۲۵ هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی خالی است

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون ۱۲۳ هزار واحد مسکن مهر در استان تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

تعداد دوهزار واحد از ۱۲۵ هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی خالی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدعلی منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد: از ۱۲۵ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در کل استان هنوز دوهزار واحد خالی از سکنه است.

منصوری در ادامه تصریح کرد: این دوهزار واحد هم به این دلیل که بعضا متقاضی نداشته که آورده خود را برای تکمیل واحد مسکن خویش تحویل دهد، خالی مانده است.ب

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین در مورد تعداد واحدهای تحویل داده شده افزود: تاکنون ۱۲۳ هزار واحد مسکن مهر در استان تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی در ادامه و در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن نیز متذکر شد: در حال حاضر فاز نخست ثبت نام دراین طرح در ۳۲ شهر استان آغاز شده است. ثبت نام ۴۲ شهر باقی مانده نیز در فاز بعدی ثبت نام انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: اگر نام برخی شهر‌ها در سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن نیست، قرار است امکان ثبت نام در فاز بعدی فراهم شود. فاز بعدی ثبت نام هم به زودی آغاز خواهد شد.

منصوری در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضر زمین مورد نیاز برای پروژه ملی مسکن در ۶۰ درصد شهرهای خراسان رضوی تامین شده و باقی آن نیز باید از طریق تهاتر، توافق و یا خرید زمین مورد نیاز تهیه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه