English

مرضیه سی سی پور؛

شناور‌های سبک از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز خودداری کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در سواحل دریای عمان و تنگه هرمز، رگبار باران و رعد وبرق، وقوع طوفان تندری و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی شده است و شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

شناور‌های سبک از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار داشت: در این مدت احتمال تقویت سامانه بارشی در برخی نقاط شرقی استان از جمله جاسک وجود دارد و توصیه می‌شود مردم از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.
سی سی پور همچنین توصیه کرد با توجه به تاثیر سامانه بارشی در مناطق مرکزی، تمهیدات لازم در مناطق زلزله زده استان انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در مناطق دریایی استان در سواحل دریای عمان و تنگه هرمز نیز ضمن رگبار باران و رعد وبرق، وقوع طوفان تندری و افزایش لحظه‌ای سرعت باد نیز وجود دارد افزود: شناور‌های سبک از تردد دریایی در سواحل دریای عمان و تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت پذیرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در خصوص وضعیت دریایی ابراز داشت: در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) با افزایش سرعت باد شمال غربی، دریا نسبتاً مواج خواهد بود و توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.
از لحاظ دمایی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دمای بیشینه و در روز چهارشنبه کاهش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی