English

سرهنگ مهدی نیکبخت عنوان کرد؛

تصادف در شرق هرمزگان پنج کشته برجاگذاشت

رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: در جاده میناب-سیریک تصادفی میان یک دستگاه خودرو وانت و یک سواری پژو رخ داد که بر اثر این سانحه دست کم پنج نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شده اند.

تصادف در شرق هرمزگان پنج کشته برجاگذاشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان هرمزگان در این خصوص اظهارداشت: این حادثه عصر امروز در مسیر میناب-سیریک رخ داد که به دلیل شدت ضربات وارده دست کم ۵ نفر از سرنشینان که اتباع غیرمجاز بیگانه بودند جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای پلیس و عوامل امدادی به منطقه اعزام و  مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه علت سانحه توسط کارشناسان تصادفات انحراف به چپ سواری پژو می باشد،  گفت: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی هرمزگان محسوب می‌شود که همواره هزینه و تلفات جانی زیادی را به این استان تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان به دلیل نزدیکی با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه