English

برهان دلیری‌ فر:

دانشجویان بسیجی، بیش از ۶۲۰ هزار نفر را در برابر ویروس کرونا واکسینه کردند

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در اواخر فعالیت این قرارگاه به دلیل عزم دانشگاه برای گسترش مراکز واکسیناسیون ، قرارگاه واکسیناسیون توسط بسیج دانشجویی برپا شد.

دانشجویان بسیجی، بیش از 620 هزار نفر را در برابر ویروس کرونا واکسینه کردند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، برهان دلیری‌ فر مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: مدیریت چهار مرکز اصلی واکسیناسیون شامل نمایشگاه بین المللی، حرم رضوی، مشهدمال و ملل در مشهد به عهده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

دلیری‌ فر در ادامه این خبر و فعالیت بسیجیان دانشجو افزود: دانشجویان بسیجی این دانشگاه تا کنون بیش از 620 هزار نفر از گروه های هدف را در برابر ویروس کرونا واکسینه کرده اند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: بسیج دانشجویی از روزهای ابتدایی موج پنجم کرونا قرارگاهی را با ۹ کمیته تشکیل داد که مهمترین کمیته آن " همیاران سلامت " تاثیر بسیار مثبتی در کاهش فشار کاری کادر درمان و بهبود شرایط روحی بیماران داشت و کمیته ای نیز با بکارگیری بسیج محلات و بسیج دانشجویی چند دانشگاه، بحث اسکان همراهان بیماران غیربومی را برعهده گرفت.

وی در ادامه متذکر شد: راه اندازی میز اورژانس در بیمارستان های دولتی از موثرترین فعالیت های این قرارگاه برشمرده می شود و با همت بسیج دانشجویی در موج پنجم کرونا نیروهای اورژانس در بیمارستان مستقر شدند که نقش موثری در ایجاد نظم و کاهش ازدحام و معطلی مردمی داشت.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در اواخر فعالیت این قرارگاه به دلیل عزم دانشگاه برای گسترش مراکز واکسیناسیون ، قرارگاه واکسیناسیون توسط بسیج دانشجویی برپا شد که تاکنون ۶۲۰ هزار دز واکسن را به اقشار هدف تزریق کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در بحث اجرای تامین همیاران سلامت روزانه ۱۳۰ نفر از افراد داوطلب آموزش دیده در کنار سایر نیروهای بهداشت و درمان خدمت می کردند، ۲۵ هزار بسته آبمیوه و ۱۰ هزار بطری آب معدنی بین بیماران کم برخوردار توزیع شد.

دلیری فر در خاتمه یادآور شد: از بین آنها حدود ۳۰ درصد بیماران غیر بومی بودند، روزانه برای ۱۰۰ نفر از همراهان بیماران غیربومی محل اسکان فراهم شد و در انتهای موج پنجم و ورود گسترده واکسن به کشور روزانه هزارو ۳۶۹ نفر واکسیناتور آموزش دیده به همراه ۱۱۳ پزشک در ۳۷ مرکز درمانی شهر برای ارائه خدمات بهتر در کنار سایر نیروها مشغول به کار شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه